Návod: Jak si změřit míry?

12. března 2014 v 17:44 | Bellas |  Měření

Bříško u pupíku + bříško v nejširším místě + boky v nejšírším místě + stehno v nejširším místě
Vzor měření

Měření obvodů slouží ke sledování změn tvaru těla. Pomůže vám určit množství svalové hmoty a kontrolovat svalové přírůstky prostřednictvím posilovacího tréninku. Měříme při nerozcvičeném svalstvu v den, kdy netrénujeme. Měření provádějte maximálně jedenkrát za měsíc.
více v celém článku

1. Hrudník - měříme u mužů co nejvýše v podpaží při maximálním nádechu a zatnutém svalstvu. U žen přes nejvyšší bod prsů. V místě měření byste neměli mít žádné oblečení.
2. Paže - měříme v místě největšího obvodu zatnutého dvojhlavého svalu pažního. Paže je pokrčena. Měřte na pravé (P) i na levé (L) paži. V místě měření byste neměli mít žádné oblečení.
3. Pas - měříme v nejužším místě v pase. Měří ve vzpřímeném postoji s uvolněným břichem. Dýchá se přirozeně. V místě měření byste neměli mít žádné oblečení.
4. Břicho - měříme přes pupík. Měří ve vzpřímeném postoji s uvolněným břichem. Dýchá se přirozeně. V místě měření byste neměli mít žádné oblečení.
5. Boky - měříme v místě největšího rozvoje hýžďového svalstva. V místě měření byste neměli mít žádné oblečení.
6. Stehno - měříme v mírném stoji rozkročném pod rýhou hýžďového svalstva na pravé (P) i levé (L) straně kolmo na osu končetiny. V místě měření byste neměli mít žádné oblečení.


 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama